Зеленський схибив, інвестори хотіли почути геть інше – економіст

Зеленський схибив, інвестори хотіли почути геть інше – економіст

Є два типи висловлювань публічних осіб: позиція та послання.

Коли висловлюєш позицію, то розумієш, що вона навічно асоціюватиметься з тобою. Тому в таких випадках треба чесно, прямо й відверто говорити те, що думаєш. От чому я підтримую Ганну Новосад.

Краще висловити пряму позицію, ніж брехати й викручуватися. Якщо вам більше подобається, коли вам брешуть і викручуються, ніж коли висловлюють пряму позицію – значить, готуйтеся до того, що вам усе життя брехатимуть.

Інша річ – послання. Послання має маркетинговий характер: воно має на меті спонукати конкретну цільову аудиторію до конкретних дій.

Наприклад, коли президент виступає перед інвесторами, то хоче спонукати їх вкладати гроші у країну. І тут важливо спиратися на розуміння потреб і цінностей цільової аудиторії. “Я люблю полуницю, але, йдучи ловити рибу, беру натомість хробаків, бо риба любить хробаків”, – це класика маркетингу.

Обіцяти інвесторам особливі правила – це прямо протилежне тому, що вони прагнули почути. Вони очікували, що їм скажуть про рівні правила.

Ось чому так важливо готуватися до виступів. Хоча би трохи.

Валерій Пекар

Нагадуємо! Думка автора може не відображати думку редакції. Редакція не несе відповідальності за обґрунтованість і тлумачення думки автора, а сайт є лише носієм інформації.